Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar uw pakket zo snel mogelijk bij u te bezorgen. De verwachte levertijd voor uw bestelling is 1-3 werkdagen.
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen deze termijn wordt geleverd. Mocht u vragen hebben over uw bestelling of de levertijd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Mocht deze periode verstreken zijn en je hebt nog steeds niets ontvangen, stuur dan even een e-mail naar contact@nextcards.be
We zullen voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren. Hoe doe ik dit?
Om een retour te sturen, neem je contact op met onze klantenservice via contact@nextcards.be Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en de reden van je retour. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kun je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.
Wat zijn de kosten van retouren?
Retourneren is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er zijn echter voorwaarden verbonden aan het retourneren.
Je kunt het artikel alleen retourneren als:
- De retourtermijn nog niet is verstreken.
- Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten.
- Het product nog niet is gebruikt.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact en Creditcard. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mail naar contact@nextcards.be We helpen je snel verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar contact@nextcards.be Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.